مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-22اقتصادي

فارس من| رهگشا: اتمام مسکن مهر چالوس به آورده متقاضیان بستگی دارد


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه انتظار همکاری و همراهی از متقاضیان در تامین آورده و تسریع در فرایند تحویل وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای به ثبت رسید و طی این مدت تمام هم و غم خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان مازندران پیگیری برای به سرانجام رسیدن درخواست های مخاطبان بوده و هست و پیگیری های لازم در دستور کار قرار دارد.

پروژه مسکن مهر در برخی از شهرهای استان خیلی خود کلید خورد و خیلی زود هم به سرانجام رسید اما در برخی از شهرها شاهد مشکلاتی در افتتاح این پروژه ها هستیم که امیدواریم با همراهی مسؤولان شاهد خانه دار شدن متقاضیان این واحدهای مسکن مهر در سطح استان باشیم.

سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در این زمینه پاسخ های متفاوت برای متقاضیان مختلف وجود دارد که اگر نام  یا شماره ملی متقاضی اعلام  شود می توان آخرین شرایط و دلایل و وضعیت را پیگیری و اعلام کرد.

وی بیان کرد: اگر متقاضیان مسکن مهر به موقع سهم آورده خود را پرداخت می کردند، پیمانکار کار را متوقف، از ما شکایت و ما را محکوم نمی کرد و باقیمانده واحدها هم مشابه سایر پروژه های مسکن مهر به موقع اتمام و تحویل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رهگشا: اتمام مسکن مهر چالوس به آورده متقاضیان بستگی دارد

فارس من| رهگشا: اتمام مسکن مهر چالوس به آورده متقاضیان بستگی دارد